maanantai 11. toukokuuta 2009

Buu! Buu!



Anna Puu on tehnyt levyn. Minulla ei ole ollut sen enempää negatiivisia kuin positiivisiakaan odotuksia tuotantoaan kohtaan. Aluksi olin välinpitämätön, mutta viime viikolla ns. uskottavat tahot kehuivat levyä sen verran riehakkaasti, että jonkinlainen mielenkiinto heräsi.

Tarkoitus oli, että alkuviikon vapaapäivinä soittaisin levyn muutaman kerran läpi.

Sitten tapahtui jotain kauhistuttavaa: näin videon Anna Puun kappaleesta C'est la Vie.

En todennäköisesti saa luottamusta ihmiskuntaan takaisin tämän vuoden aikana.

Jos tuo kappale on parasta, mitä maamme pop-sepät takovat valtakunnan potentiaalisesti kuumimmalle pop-sensaatiolle, niin en tahdo kuulla sitä sakkaa, joka jää pienempien tähtösten laulettavaksi.

Kappale on ehkä huonoin, jonka olen kuullut vuosiin, ja minä sentään olen kuullut myös Tiktakista soolouralle lähteneen Petran singlen.

1 kommentti:

Golden AWe kirjoitti...

Petrasta tuli mieleen että mielenkiintoista hajottaa Tik Tak, jossa ei tehnyt omaa musiikkia, ja lähteä soolouralle tekemään tik takkia, jota ei kai itse tee sitäkään.